Lancering maximum app

Werknemers kunnen zich nu ook via hun mobiele telefoon inplannen op diensten

Het is dan eindelijk zover, de nieuwe app van Maximum Group is live gegaan. Vanaf afgelopen week kon de app gedownload worden, zowel op iOS als Android. De nieuwe app levert een hoop voordelen voor onze collega’s. Ik neem jullie in dit artikel mee in het gebruik van deze nieuwe app.

Waarom een nieuwe app?

We liepen al een tijdje tegen het feit aan, dat de wereld steeds mobieler wordt en dat onze medewerkers hun beschikbaarheid steeds vaker via een telefoon willen doorgeven. Ons vorige planningssysteem sloot hier nog niet helemaal op aan en functioneerde niet optimaal voor mobiele apparaten. Dit was reden genoeg voor een nieuwe app, welke dit proces een stuk makkelijker maakt voor onze medewerkers.

Wat zijn de voordelen van de app?

Ik kan mij voorstellen dat je tegenwoordig al omkomt in het aantal apps op je telefoon, daarom heb ik onderstaand een opsomming gemaakt van de voordelen van onze nieuwe Maximum app:

  • Beschikbaarheid doorgeven
    Met de app kan je gemakkelijk en snel je beschikbaarheid doorgeven op je telefoon. Er is een overzicht te zien van de beschikbare diensten, waar medewerkers hun beschikbaarheid in kunnen doorgeven.
  • Overzicht van ingeplande diensten
    Een overzicht van de diensten waarop je staat ingepland. Deze zijn in één oogopslag te zien en makkelijk te beheren. Per dienst staan de locatie, tijden en datum vermeld. 
  •  Werkinstructies in de app zien
    Elke dienst heeft een unieke werkinstructie, deze staan bij je dienst beschreven. Hierdoor ben je van tevoren al op de hoogte van eventuele speciale vereisten. 
  • Navigatie naar locatie
    Het vervoer naar locatie kan af en toe nog voor problemen zorgen. Met deze functie in de app kan je gemakkelijk je vervoeropties zien om op tijd op locatie aanwezig te zijn. 
  • Overzicht van collega’s
    In het overzicht van de ingeplande diensten kan je per dienst zien met welke collega’s je ingepland staat. Zo kan je voorafgaand aan je dienst inzien met wie je werkt en eventueel samen vervoer kunt regelen naar locatie. Wel zo gezellig een natuurlijk een stuk milieuvriendelijker.
  • Urenoverzicht
    Het is handig om je uren bij te houden, dit doet de app voortaan voor je. In het urenoverzicht kan je al je gewerkte diensten terugzien en gemakkelijk een overzicht behouden over het aantal uren die je gewerkt hebt. 
  • Pushberichten nieuwe diensten
    Wanneer er nieuwe diensten beschikbaar zijn, krijg je een pushbericht binnen. Zo blijf je up-to-date over nieuwe diensten en is het mogelijk om je snel in te plannen.  
  • Mobiel vriendelijk
    Het grootste verschil met het oude planningssysteem is natuurlijk dat de nieuwe app op mobiel erg makkelijk werkt. Dit scheelt een hoop tijd en moeite, waardoor je beschikbaarheid doorgeven een stuk makkelijker wordt. 
Wij zullen de nieuwe app de komende jaren steeds verder ontwikkelen, zodat deze het planningsproces vergemakkelijkt en je steeds minder tijd kwijt bent aan het inplannen op diensten. 
 
Heb je nog vragen of opmerkingen over het gebruik van de nieuwe app, neem dan gerust contact met ons op. 

Vond je deze blog interessant?

Deel hem via onderstaande kanalen!

Bekijk hier onze andere blogs

De uitdaging voor gemeenten: Beveiliging buiten opvanglocaties faciliteren in het kader van de spreidingswet

Nieuw hoofdstuk binnen Maximum Group

NEEM CONTACT MET ONS OP

Wil je ons wat vragen? Stel je vraag in het contactformulier en dan komen we er zo snel mogelijk op terug of vraag hier een beveiligingsadviesgepsrek aan.

Simon van der mars

Maximum Group - beeldmerk - groen

De kansen en bedreigingen voor jouw organisatie in kaart brengen?

Vraag een beveiligingsadviesgesprek aan!